DrieGasthuizenGroep.nl

- A A A +

 

Klachten lossen we samen op

Waar mensen samen werken en wonen, ontstaat soms verschil van mening of inzicht en gaat er ook wel eens iets mis. Zo kan het gebeuren dat de professionele zorg- en dienstverlening niet volgens verwachting verloopt. Bijvoorbeeld omdat zaken niet duidelijk zijn afgesproken of afspraken niet goed zijn nagekomen. Dat is vervelend, want uiteraard heeft DrieGasthuizenGroep graag tevreden cliënten.

Als er iets mis is of als u niet tevreden bent dan horen we dat graag. U kunt dan terecht bij de medewerker, diens leidinggevende of de klachtenfunctionaris. De klachtenfunctionaris kan u adviseren m.b.t. het indienen van een klacht en helpen bij het onderzoeken van de mogelijkheden om de klacht op te lossen. De klachtenfunctionaris kan u informeren over de klachtenprocedure van DrieGasthuizenGroep, zie ook

 
Klachtenfunctionaris DrieGasthuizenGroep
De heer Harold Rox
T 06 53 69 59 52
E klachtenfunctionaris@driegasthuizengroep.nl

 

DrieGasthuizenGroep Sociaal